معرفی مدیر پشتیبانی
نام و نام خانوادگی : خانم ام البنین قریب
سمت : مدیر پشتیبانی
تحصیلات : فوق لیسانس مدیریت دولتی
تلفن تماس: 05432234699
آدرس پست الکترونیک :
************************************************
اهم وظایف مدیریت امور خدمات و پشتیبانی دانشگاه
- برنامه ریزی و سیاست گذاری امور مربوط به واحد های زیر مجموعه حوزه توسعه دانشگاه در امور تعویض شده از طرف مقام مافوق
- حمایت از تولیدات داخلی با فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از کالاهای با کیفیت ایرانی
- بهبود روشها و ارتقای کیفیت خدمات
- احصاء فرایندها جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف
- ارتقاءسیستم اطلاع رسانی حوزه خدمات پشتیبانی و افزایش سرعت دسترسی به آن از طریق ایجاد سیستم های مکانیزه
- ارتقای سیستم بهینه تمرکز زدایی در فعالیت های جاری خدمات پشتیبانی
- ارتقای سیستم خرید و تدارکات از طریق جذب نیرو های متخصص و آموزش مستمر آنها
- ارتقاء و بهبود سیستم ارزشیابی و نظارت
- اجرای تشریفات اداری مناقصه ها و مزایده ها، انعقاد قرارداد و راهبری معاملات جزئی و عمده در سطح کلاندانشگاه
- نظارت و پیگیری بر امور صرفه جویی منابع در ستاد مرکزی و واحدهای تابعه بویژه در خصوص حامل های انرژی
- نظارت و پایشدر امور تدارکات و خرید
- بروزرسانی و تدوین فرآیند های جدید و قابل اجرا در مدیریت خدمات پشتیبانی و نظارت بر حسن اجرای آنها
- برنامه ریزی، نظارت و کنترل در امور نقلیه دانشگاه با اولویت ترمیم ناوگان خودرویی دانشگاه
- ساماندهی فعالیت های مربوط به امورحوزه مدیریتی و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت های واحد تحت سرپرستی
- نظارت بر فعالیت های امور نقلیه، قرارداد ها، تدارکات و خرید،انبار،باغبانی، تلفنخانه و نگهبانی واحد تحت سرپرستی و راهبری سایر حوزه های دانشگاه
- تامین مایحتاج واحدها بر اساس اعتبارات مصوب و تنظیم اسناد مربوطه با رعایت مقررات مالی
- نظارت بر تعمیرات کلی و جزئی خودروها و ساختمانهای دانشگاه
- شرکت و حضور فعال در همایش ها، سمینارها و جلسات مختلف حسب نظر مافوق
- تشکیل جلسات درون بخشی و برون بخشی و راهبری آن
- اجرای آئین نامه ها، بخشنامه ها و مقررات اداری مربوطه
- مدیریت و اجرای کلیه امور مربوط به فرآیندهای پشتیبانی از واحد های مختلف دانشگاه
- مدیریت، کنترل و برنامه ریزی کلیه فعالیت ها در خصوص نگهداری ابنیه و ساختمان، تاسیسات، فضای سبز، مخابرات، برق و ...
- مدیریت، کنترل و برنامه ریزی جهت انجام بهینه کلیه فعالیت های شرکت های پیمانکاری از قبیل خدمات نظافت، فضای سبز، مخابرات، برق و ...
- مدیریت بر تامین خودرو های مورد نیاز کلیه واحد های دانشگاه و همچنین برنامه ریزی جهت انجام تعمیرات خودروها.
- شرکت در کلیه جلسات و کمیسیون های مربوطه
- مدیریت و نظارت بر فعالیت ادارات اعم از اداره خدمات عمومی، اداره خدمات فنی، اداره تدارکات
- مدیریت بر خرید لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز از طریق اداره تدارکات بخش سفارشات خارجی و اقدام به ترخیص آنها
- مدیریت انبار مرکزی دانشگاه
- مدیریت و انجام کلیه امور مربوط به پرداخت قبوض آب مصرفی، برق، گاز، تلفن
- برنامه ریزی، پیگیری و اجرای کلیه تعاملات مورد نیاز با سایر سازمان ها در راستای اهداف تعیین شده دانشگاه
- مدیریت و برنامه ریزی ارائه طرح های مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری در دانشگاه
- نظارت و مدیریت مناقصات، مزایده و قراردادها
- نظارت بر تامین سرویس ایاب ذهاب کارکنان و وسایل نقلیه مورد نیاز واحدها
- بستر سازی و آماده نمودن امکانات مورد نیاز جهت برگزاری همایش ها، اعیاد و ...
- برنامه ریزی تامین فضا، تجهیزات، امکانات، وسایل اداری و رفاهی مورد نیاز مدیریت خدمات پشتیبانی
- مدیریت بر انجام امور تشریفات، ایاب ذهاب، پذیرایی و محل تشکیل جلسات با هماهنگی مدیریت روابط عمومی دانشگاه جهت میهمانان
- مدیریت در جهت توسعه مهارتو توانایی های انجام کارکنان تحت سرپرستی
- پیش بینی احتیاجات ستاد دانشگاه شامل وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیی برآورد هزینه آنها
- شرکت در جلسات و کمیته های حوزه مدیریت و پشتیبانی و تهیه و ارائه گزارش لازم به مقام مافوق
- شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی و راهبردی آن با هماهنگی مقام مافوق
- بررسی و شناخت نارسایی ها و مشکلات حوزه مدیریت و اهتمام در جهت رفع آنها
- انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مافوق