شرح وظایف کارپردازی

تعداد بازدید:۷۲۴۷

شرح وظایف کارپردازی

1- پس از دریافت درخواست خرید، نسبت به خرید اقلام با نازلترین قیمت ممکنه اقدام می نمایند.

 2- توزیع اوراق استعلام.

3- شرکت در جلسات مربوط به بازگشایی پاکات استعلام و مناقصات دانشگاه و پیگیری امورات محوله.

4- تنظیم اسناد مربوط به قراردادها و استعلامات و مناقصات.

 5- تنظیم اسناد مربوط به خریدها و پرداخت وجه به فروشندگان.

6- دریافت تنخواه بابت انجام امورات محوله و تسویه تنخواه مربوطه هر 3 ماه یکبار.

 7- قیمت گذاری مربوط به اقلام خریداری شده در سایت نظام نوین مالی و دریافت قبض انبار.

8- انجام کلیه ی امورات مربوط به خرید واحدهای درمان، غذا و دارو، فوریتهای پزشکی، حوزه ریاست، حوزه پشتیبانی، نقلیه.

9- پرداخت قبوض آب، برق، تلفن، و هزینه های پستی.

10- تنظیم اسناد شرکت هواپیمایی و سوخت وسایل نقلیه.

11- انجام کلیه ی خدمات مربوط به ساخت و ساز و پیمانکاری های کل دانشگاه علوم پزشکی.

شرح وظایف حسابداری واحد تدارکات

1- دریافت تنخواه مورد نیاز از واحد امور مالی ستاد دانشگاه و تسویه با آنها.

2- پیگیری مبالغ مورد نیاز واحد تدارکات جهت تخصیص با واحد بودجه دانشگاه.

3- تأمین اعتبار درخواست‌ها.

4- پرداخت تنخواه با توجه آیین نامه مالی و معاملاتی به کارپردازانحوزه ستاد مرکزی، معاونت درمان، غذا ودارو، نقلیه، فوریتها و تسویه با آنها.

5- پرداخت هزینه سوخت و هزینه بلیط هواپیما به شرکت هواپیمایی.

 6- پرداخت هزینه مربوط به قراردادها .

 7- انجام کلیه ی دریافت ها و پرداخت ها و صدور چک و مغایرت گیری با بانک.

 8- مغایرت گیری با اعتبارات دانشگاه.

 9- ثبت تعهدی اسناد.

آخرین ویرایش۲۷ خرداد ۱۴۰۳